Retur, anulare si modificare comenzi produse magazin online scutece-adulti.ro

Anularea sau modificarea comenzii la scutece-adulti.ro

  • Pentru anularea comenzilor va rugam să ne contactati URGENT in maxim 24 de ore de la plasarea comenzii prin e-mail la comenzi@scutece-adulti.ro sau telefonic la 0742 81 52 81 (Orange) sau 0736 19 01 22 (Digi Mobile);
  • Va rugam sa anuntati anularea si modificare comenzii pentru a evita trimiterea produselor catre adresa de comanda si a complicatiilor ce pot aparea cu firma de curierat.

Returnarea produselor la scutece-adulti.ro, pentru clienti persoane fizice

  • Formular de retur
  • Produsul pe care il returnati trebuie să fie in aceeași stare in care l-ati primit. Cheltuielile de returnare trebuie suportate de catre client conform OG nr 34/2014. Coletul va fi trimis la adresa din pagina de contact cu RAMBURS ZERO Lei,  cu formularul de retur completat (trimis prin e-mail sau printat)
  • Clientul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris (e-mail) comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform OG nr 34/2014, Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008.
  • Produsele pot fi returnate numai in termen de 14 zile calendaristice de la data anuntarii retragerii.
  • Returnarea produselor se realizeaza in conformitate cu legislatia in domeniu, conform ANPC .
  • Legislatia in vigoare se aplica numai persoanelor fizice O.G. nr. 34/2014, care in termen de 14 zile calendaristice pot denunta unilateral contractul de cumparare la distanta pentru produsele trimise prin curier.
  • Cheltuielile de returnare trebuie suportate de catre client conform OG nr 34/2014.
  • Clientul persoana fizica are dreptul sa opteze doar o singura data pentru returnarea sau inlocuirea unui produs in conditiile O.G. 34/2014.
  • Conform O.G. nr. 34/2014 art. 2 alin. 4 c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor (ex. motive igienice), NU POT FI RETURNATE sau care se pot degrada ori deteriora rapid; , ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produselor personalizate, sau care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
  • Conform ARTICOLUL 16 Exceptări de la dreptul de retragere se mentioneaza e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; . Aici se incadreaza produsele care au fost deja utilizate (fapt constatat prin desigilare de catre client) si care in urma unei singure utilizari devin inutilizabile pentru alte persoane, datorita caracterului lor netransmisibil si personal de exemplu: scutece, chiloti, aleze, scaun Wc, perna antiescare, saltea antiescara, scaune de baie,inaltator Wc, ciorapi compresivi, orteze, pompe de san,aspirator nazal, recipiente si pungi de stocare lapte, accesoriile pompelor de san si tot ce ce intra in contact cu corpul sau fluide ale corpului, etc. Aceste produse NU POT FI RETURNATE
  • Clientul are obligatia de a contacta magazinul pentru a stabili modalitatea de returnare a produselor.
  • Rambursarea contravalorii produsului se va face conform legii OG nr 34/2014 in 14 zile de la data denunţării contractului, dupa verificarea produsului, prin mandat postal sau transfer bancar, dupa receptionarea produsului returnat si constatarea de catre Puzzle Solutions SRL ca acesta nu a suferit deteriorari si este in ambalajul original, conform legislatiei in vigoare.
  • Clientii care au beneficiat de transport gratuit si negratuit trebuie sa suporte taxele de returnare. Coletul va fi trimis la adresa din pagina de contact cu RAMBURS ZERO Lei.
  • Produsele returnate trebuie sa fie noi, fara sa fi fost folosite sau consumate, in stare perfecta si in AMBALAJUL ORIGINAL al producatorului nedeteriorat, iar in cazul produselor sigilate, acestea sa fie nedesfacute si consumate de exemplu: detergenti, cosmetice, cereale, lapte, etc. .
  • La retur obligatoriu mentioneaza numarul facturii, cererea de retur si unde este cazul certificatul original de garantie al produsului. Coletele ce nu corespund din punct de vedere al impachetarii, detereriorate, vor fi refuzate. La destinatie coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
  • Puzzle Solutions SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj, cu piese lipsa, etc. pentru readucerea produselor la starea initiala conform OG nr 34/2014, Art 14, alineatul 3: Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor . Nu se accepta produsele asupra care prezintă urme de uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri,etc, sau carora le lipsesc accesorii sau parti componente si nu pot fi reparate sau inlocuite.
  • Clientii nu pot denunta unilateral contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid conform O.G. nr. 34/2014.
  • Returnarea unei pompe de san: din motive sanitare kit-ul de pompare (tub,cupa,biberon,supapa,conector) poate fi returnat numai in cazul in care este sigilat si nefolosit, avand in vedere ca acesta poate fi folosit doar de o singura persoana, nefiind transmisibil altei persoane.

Model formular de notificare retragere, se trimite completat daca doriti sa returnati produsele comandate

  • Catre [aici se introduce numele, adresa postala si, daca este cazul, numarul de telefon si adresa de e-mail ale Puzzle Solutions ]:
  • Va informez/Va informam (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra (*) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse (*)/prestarea urmatoarelor servicii (*)
  • Comandate la data (*)/primite la data (*)
  • Numele consumatorului (consumatorilor)
  • Adresa consumatorului (consumatorilor)
  • Cheltuielile de returnare trebuie suportate de catre client conform OG nr 34/2014. Coletul va fi trimis la adresa din pagina de contact cu RAMBURS ZERO Lei
  • Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie).
  • Data
  • Formular de retur

De ce sa cumparati de la magazinul online scutece-adulti.ro?

  • Avem preturi transparente pentru taxele de livrare! Fara km suplimentari
  • Fara taxe si costuri ascunse! Livrare in conditii de siguranta in orice colt din tara!
  • La noi livrarea este rapida in 48-72 de ore lucratoare de la confirmarea comenzii.
  • Castigi timp cautand produsele pe internet, in special cele care se gasesc mai greu sau sunt voluminoase si grele.
  • Preturile sunt mai avantajoase decat la magazin sau farmacie.
  • Scutece-adulti.ro iti aduce produsele acasa si astfel poti avea mai mult timp disponibil.